Podkładki pod kubek - schemat / Crochet placemats pattern for cup

By | 6/03/2016 01:33:00 PM Leave a Comment
Wypróbowałam ostatnio bardzo popularny schemat na podkładki pod kubki, filiżanki etc.


Schemat jest bardzo prosty, więc poradzą sobie z nim nawet osoby początkujące.
Podkładki robiłam z włóczki z przewagą bawełny, szczególnie Yarn Art Jeans. Szydełko rozmiar 3,5 mm.
Wzór na podkładki znalazłam na blogu Szydełkowy drobiazg i podaje dalej u mnie.





Wypróbujcie sami, z pewnością będziecie zadowoleni. Podkładki się dzierga niezwykle szybko, także w przeciągu kilku godzin możemy podarować komuś bardzo oryginalny prezent. Niby nic takiego, a cieszy oko. Wyglądają niezwykle elegancko i ujmują swoją prostotą.

Jeśli nie pamiętacie, to już pisałam o podkładkach TUTAJ i również podawałam schemat na nie. Warto zajrzeć, bo są również bardzo fajne.

Miłego dziergania!











Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: