Mój pierwszy szydełkowy dywan / My first crochet rug

By | 9/05/2015 09:27:00 AM 17 comments
Wreszcie nareszcie jest...mój pierwszy dywan ze sznurka 5mm, szydełko 9.


Trochę przeciągnęło się to w czasie, bo pewnie skończyłabym w ciągu 2-3 dni na spokojnie, ale oczywiście nie przewidziałam tak szybkiego skończenia się sznurka ;)
Musiałam cierpliwie czekać na dostawę.
Efekt widać na zdjęciu. Mam nadzieję, że Wam się podoba, bo mnie bardzooo. Szczególnie urzekły mnie kolory, super się jakoś zgrały.





Dywanik idealny do pokoiku jakiegoś małego księcia ;) A jak pobudza wyobraźnię dziecka, dzięki niewinnym dziurkom. Zaraz zaczyna się wiązanie jakiś tasiemek, sznurków czy zwykłych sznurówek z butów hahahaha

Zabawa przednia!
Oczywiście polecam się.

Kolejny będzie dla starszej córy. Już wybrała nawet jaki ma być




uwielbiam ten sklep i polecam spróbować www.knitlpl.com

Aż sama jestem ciekawa co to wyjdzie i jak się zaprezentuje w pokoju córki.







Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. O rany, coś pięknego :) Kuszą mnie takie sznurkowe włóczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory :). Ja zaczęłam dywan jakoś na wiosnę, wyrobiłam trzy motki i oczywiście skończyła się nitka. Od ręki zamówiłam kolejne, ale już zaczęły się prace ogródkowe i tak zeszło. Jest nadzieja, że może niedługo do niego powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny :) a jak wychodzi z wydajnością? ile trzeba motków na dywan tej wielkości? i jaka jest jego średnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnica 103cm, zużyłam 5 motków sznurka. Każdy motek 100cm

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, również jestem zachwycona kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Kolory bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny dywan, cudne kolory. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny, kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny dywan. A sklep znam i również uwielbiam😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny dywan. A sklep znam i również uwielbiam😀

    OdpowiedzUsuń