Szydełkowy króliczek / Crochet bunny

By | 8/26/2015 09:50:00 PM 21 comments
Tak jak zapowiadałam w ostatnim poście już jest ten KTOŚ a raczej ta KTOSIA :)
Zrobiłam słodziutkiego króliczka, a właściwie króliczkę - jak to córka określiła Pięknisię.



Nawet przydała się koronka od babci. A nie sądziłam, że mi się przyda do czegokolwiek. No może do ozdobienia przyszłych strojów na bale przebierańców ;) A tutaj proszę bardzo!
W miarę szybko mi się królisię szydełkowało, ale czekałam aż przyjdą oczy hehehe
W międzyczasie coś innego się rodziło, albo obowiązki wszelakie nie pozwalały dokończyć pracy w czasie, jaki sobie założyłam, ale cóż już jest i baardzo cieszy moje oko.







Jeśli podoba Wam się moja królisia zostawcie komentarz - będzie mi bardzo miło :)
Może macie inny ciekawszy pomysł na imię dla niej?
A gdybyście chcieli mieć podobnego to piszcie śmiało: szydelkowe.impresje@gmail.com
...nie gryzę ;)

 P.S.
Jeśli dziecię pozwoli to wrzucę fotkę uśmiechniętej buzi z króliczkiem :)










Tak jak pisałam wrzucam foteczki młodszej córeczki z króliczkiem :)








Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Cudna jest :) i ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest :) i ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Szydełkowa Magdo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna króliczka :) pysio ma słodki, córcia pewnie nie wypuści jej z rączek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarza Kasiu :)
      Jak widać na załączononych dzisiaj fotkach, córeczka polubiła królisia.

      Usuń
  5. przepiękny!!!! mogę poprosić o schemat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz Wilka.Niestety schematu nie posiadam, robię wszystko z głowy (na tzw. oko). Może powstanie taki schemat przy następnej maskotce :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Prześliczny i przesłodki ,a z jakiej włóczki jest zrobiony, bo wygląda na mega milusiego w dotyku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskotka cudna :)
    Ale maluszek boski !

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja tu widzę nawet dwa maluszki na 1 fotce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tak słodki, że chętnie bym go zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny króliś i słodka córeczka :) czy można się dowiedzieć z jakiej włóczki został zrobiony króliczek ? czy ścieg to półsłupek ? wygląda jakby z małych kuleczek był zrobiony ....

    OdpowiedzUsuń