Minionki atakują - czapka na szydełku / Minions attack - crochet hat

By | 9/11/2015 05:20:00 PM 27 comments
A tak sobie siedłam pewnego wieczora i oto stworzyła ja takiego potwora ;)
Nawet nie czuję, że rymuję.
Powstała taka oto czapka dla mojego rocznego potworka. Mam teraz swojego osobistego minionka hahahahha 


 
Czapka powstała zwykłymi półsłupkami szydełkiem nr 3,5 --> jak wyliczyć oczka czapki mając podany obwód głowy znajdziecie w poście TUTAJ
Włóczka bardzo delikatna i bardziej wiosenno/jesienna. Na zimę stworzę pewnie inną, jak mnie najdzie ;)





Już nie pierwszy raz robię włóczką Classic 100% akrylu (50 g, 330 m), kolor 57207. Lekko żółciutki ale nie tak żeby wypalał oczy. Jest to produkt firmy Inter-Fox z Częstochowy. Naprawdę polecam, nie plącze się, nie rozdziela i nie wyłażą z niej żadne włoski, które mnie po prostu irytują w innych włóczkach.

Bardzooo wydajny produkt, na czapkę zużyłam nawet nie połowę motka! Także hicior, gicior. Mogę zdradzić, że mnie tak wzięło, że tworzę z niej bombki. Jak tylko skończę to pochwalę się Wam efektem mojej pracy. Mogę napisać już tyle, że włóczka również tutaj mnie nie zawiodła! Jeszcze raz szczerze POLECAM!

Poniżej macie foteczki mojej minionkowej czapki.

Zachęcam do spróbowania wydziergania swojego ulubionego minioka lub zapraszam do mnie szydelkowe.impresje@gmail.com













BTW.

Starsza mnie teraz molestuje o swoją minionkową czapkę ...... już się robi i będzie MEGA tak coś czuję w kościach :)







Tak jak pisałam pod postem. Jest już czapka minionkowa dla starszej córy hahaha

Wyszla nieźle,prawda?







Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Śliczna czapucha. Jestem ciekawa tych akrylowych bombek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak tylko zdobędę "usztywniacz" to na dniach pokażę jedną :)

      Usuń
  2. świetna czapka, moi synowie akurat zerknęli i sobie zażyczyli takie, więc chyba też na zimę takie im zrobię ;) Jestem ciekawa bombek z tej włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina jak wyżej. Na dniach pokażę jedną bombową bombkę ;)
      A za czapki się zabieraj żeby zima chlopaków nie zaskoczyła.

      Usuń
  3. Śliczna ta czapka ! Ja teraz swojej malutkie chce komplecik zrobić tylko koci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zrobisz komplecik to się pochwal :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. O rany u mnie też nic tylko minionkowa czapka i minionkowa czapka....Najpierw dzieci później ich koledzy....Żółto widzę, żółto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha to taki Minionkowy szał. Przejdzie i będzie inny ;)

      Usuń
  5. O rany u mnie też nic tylko minionkowa czapka i minionkowa czapka....Najpierw dzieci później ich koledzy....Żółto widzę, żółto:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany u mnie też nic tylko minionkowa czapka i minionkowa czapka....Najpierw dzieci później ich koledzy....Żółto widzę, żółto:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie Minionki! :D Genialnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne czapy :-D też się przymierzam, moja najmłodsza latorośla chce minionkową czapę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wcześniej szał minionków! Siedź kobieto i dłub ;)

      Usuń
  9. Zapraszam do mnie: nominowałam Cie do LIEBSTER BLOG AWARDS :
    http://szydelkowamagda.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń