Dywan dla Mai / Maya's crochet rug

By | 2/23/2016 02:52:00 PM 21 comments
I powstał kolejny bardzo energetyczny dywan. Maja, właścicielka dywanu zadowolona, więc i ja jestem szczęśliwa. Tym razem dywan zrobiłam klasycznymi półsłupkami z narzutem.



Zużyłam 1,2 km sznurka bawełnianego, oczywiście szydełko rozm.9 mm :) Wcześniejszy dywan, dla siostry Mai, możecie podglądnąć we wcześniejszym poście----> TUTAJ
Oczywiście przypominam, że dywan jest świetną alternatywą dla alergików. Można prać go w pralce w 30 stopniach!!!










Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. ekstra kolory :) ile tego sznurka ? 1,2 m ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dywanik.Ślicznie wykonany.Kolory świetnie dobrane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa. Sznurka poszło 1,2 m :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kolorystyka dywanu. Jeśli dywan można wyprać to chyba się skuszę na jego zrobienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny dywan, ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace świetne! Umiesz czarować szydełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba 12m a nie 1,2m? :) Śliczny dywan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!!! Tak to bywa jak się pisuje po nocach :( TAK POSZŁO 1,2 KM !

      Usuń
  8. Wspaniały dywanik!!! Bardzo ładne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny,marzy mi się taki,ale czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Coś pięknego! Czemu ja mam dwie lewe ręce do takich robótek?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory.
    Możesz polecić jakiś sznurek (albo coś innego) z czego możnaby zrobić huśtawkę dla dziecka? Właściwie to huśtawkę-hamak. W każdym razie zależy mi na sznurku, który można dość często prać i nie traci "uroku". Nigdy nie pracowałam ze sznurkiem, nie wiem, który jak się zachowuje, a nie chcę się narobić i po pierwszym praniu się wściekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam chęci do wykonania. Super wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ekstra! Szykuję sie powoli na dzierganie dywaiuku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat jestem wielką zwolenniczką różnego rodzaju dywanów i ten bardzo mi się podoba. Musze przyznać, że kolorystyka jest bardzo ciekawa. Również ja chętnie zamawiam dywany od https://dekoma.eu/pl/ gdyż wtedy mam możliwość wyboru wszystkiego od samego początku, więc po części wpływam na to jak mój dywan będzie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie bardzo ładne dywany i jak dla mnie również świetną opcją są wykładziny. Po przeczytaniu artykułu https://budynkowo.pl/news/jak-dobrac-wykladzine/ ja już także dokłądnie wiem jak dobrać taką wykładzinę.

    OdpowiedzUsuń