Wielkanocne króliczki / Bunnies of easter

By | 3/31/2016 02:25:00 PM 15 comments
Dawno nie zaglądałam na mojego bloga, ale cóż zrobić...czasami i tak być musi :) Chciałam pokazać Wam kolejne dwa zestawy króliczkowe (czapa i komin).
 
Przyszły cieplejsze dni, a z nimi akurat Święta Wielkanocne w związku z tym pewna mama poprosiła o błękitny komplecik dla swojego szkraba.
Tym razem zdecydowałam się na tak zachwalaną przez inne dziewiarki włóczkę niebieską Yarn Art Jeans nr 15, zakupiony w sklepie internetowym Mila Druciarnia oraz białą Yarn Art Jeans nr 62 plus ta sama firma tylko kolor czarny.

 
Sami możecie zobaczyć co mi z tego wyszło :) Oczywiście najważniejsze, że klientka zadowolona.
Czapka wykonana na obwód głowy 46 cm. A jak wyliczać oczka i wykonać czapkę na dany obwód głowy pisałam już wcześniej ------ TUTAJ
 
 
 
 
 
 
 
Drugi komplet wykonany jest tak samo, wg mojego projektu, ale z innej włóczki.
Do turkusowego kompletu użyłam, równie fajnej włóczki, Gaazal Baby Wool kolor 822 oraz kolor biały nr 801.
Ten zestaw jest do wzięcia na aukcji na rzecz chorego Leonka, synka mojej koleżanki. Zapraszam Was na grupę facebookową - Leoś Ładyko "Daj piątaka na słodziaka " grupa licytacja- Koszalin i cała Po , gdzie odbywają się licytacje i zbierane są pieniążki na leczenie Leonka. Może turkusowy komplet trafi do kogoś z Was :)

 
















Natomiast, jeśli dostalibyście/dostałybyście natchnienie i/lub zachciewajkę na taką samą czapę lub cały komplet, to zapraszam na mój wpis z dokładnym opisem oraz zdjęciami krok po kroku, jak wykonać taki króliczy komplecik :)   ---------- KRÓLICZKOWY ZESTAW
 
Oczywiście zachęcam, jak tylko wykonacie swój króliczy zestaw, pochwalcie się! Będzie mi bardzo miło.
 
 

Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że trafiłam na Twoją stronę :) Sama lubię szydełkować, a tu tyle inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik! Fajnie, że szydełkowanie wraca do łask :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro szydełkuje nawet Chylińska to coś w tym musi być 😉

      Usuń
  3. ojej ale mega piękny komplecik, córci na pewno by się spodobał. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/03/biedna-maa-luna-holly-webb.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny króliczek, pięknie wykonany :) Właścicielka wygląda w nim uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten mały króliczek ze zdjęcia to... Martynka ❤

      Usuń
  5. Bardzo uroczy towarzysz spacerów :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń