Kolejny dywan róż-mięta / Another one a crochet rug (pink&mint)

By | 2/08/2016 11:00:00 AM 19 comments
Miałam kolejną okazję stworzyć dywan ze sznurka bawełnianego do dziewczęcego pokoju.
Już wiem, że Zuzi się podoba, a jej młodsza siostra Maja "też chce taki!" ;)



Dywan ma 150 cm średnicy, robiony był szydełkiem 9mm, zużyłam na niego 1,5 km sznurka bawełnianego 5mm! <szok>
Ścieg jest bardzo fajny. Dywan jest mięsisty, grubszy niż taki robiony zwykłymi słupkami i wygląda pięknie.
Co ważne można go śmiało prać! Tak prać! Ręcznie (najlepiej w wannie i po prostu chodzić po nim, ugniatać stopami) lub w pralce (tylko musi być wieeelki bęben) w temp. 30 stopni Celsjusza. Można również oddać do pralni, gdzie z pewnością bez problemu wrzucą do swojej pralki.
Według mnie świetna alternatywa dla alergików, w dowolnym momencie i jak często potrzebujecie możecie dywan wyprać. Nic nie traci na swoim uroku ani fasonie :)














Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Prawda? Na żywo jeszcze piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dywan. Ja moje dywaniki ze sznurka piorę w pralce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie to 1,5 km przeraża! ;) Efekt końcowy bardzo fajny, nie dziwie się, że młodsza siostra właścicielki też chce taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny. Uwielbiam takie dywany

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :) Chociaż odcień różu mi nie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejny przypadnie Ci do gustu :) Pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Boski! A kolory ma piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duży! Wymagał zapewne dużo pracy! Prezentuje się bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy co nie miara, tym bardziej, że ścieg sznurkożerny i bardzo bardzo pracochłonny :/

      Usuń
  8. Imponujący, cudnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetny! Ile czasu zajmuje jego wykonanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny dywan, zazdroszczę talentu..

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu boski! Z takim dywanem w domu nikt by mnie nie wyzywał, że latam boso. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianna daaaj spokój! Też latam boso po domu (i to po płytkach) co przeraża moich bliskich heheheheh

      Usuń