Trochę walentynkowo / A little Valentine's

By | 2/06/2016 12:07:00 AM 9 comments
Dziwne to dla mnie święto, no ale jest czy tego chcemy czy nie. Z każdej witryny sklepowej "wychodzą" na nas serduszka, baloniki, czekoladki etc.
Ja zrobiłam dwie rzeczy ...

Pierwsza to sweterek na kubek :) Co najlepsze zrobiony na ... drutach! Aplikacje serduszek wykonałam na szydełku wg jednego z tutoriali dostępnych na YT. Bardzo proste serduszka, do wykonania nawet dla początkujących.



Druga walentynkowa rzecz to zakładka do książek. Kolejna baaardzo prosta rzecz. Ponownie robimy serię, różnej wielkości serduszek i przyklejamy/przyszywamy (ja kleiłam) do wybranej wstążki.

Wyszła naprawdę bardzo fajnie, piękna w swojej prostocie.







Wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach. Podglądniecie od razu co teraz czytam :) Uwielbiam książki tego autora <3




Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy: