Chodzi lisek koło drogi ... / A fox walking near the road ...

By | 4/04/2016 10:03:00 AM 26 comments
Od momentu kiedy moja starsza córka oglądnęła wersję kinową "Małego księcia". To sukcesywnie zamęczała mnie, żebym wykonała dla niej takiego liska, jakiego miała bohaterka bajki.
 
Fakt, że naczekało się dziecko co nie miara, ale już ma swojego pupila do spania :)
Cały lisek wykonany został najzwyklejszą włóczką "Kotek"pomarańczowa. Wiem wiem, może i mało profesjonalna włóczka jak na amigurumi, ale dała radę.
Jak wyszedł lisek z Małego Księcia możecie przekonać się poniżej. Miłych oględzin!
 
 



 





 
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Super! Pieknie i kreatywnie! Pozdrawiam, Daria xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Jedyne, co bym udoskonaliła, to oczy. Na Allegro można za grosze kupić oczy do maskotek, pojedyncze sztuki, różne rozmiary. Ja w swoich zabawkach właśnie takie stosuję i one zdecydowanie lepiej wyglądają niż guziki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia zrobiłam takiego jaki był w bajce. A tam miał oczy ze zwykłych, różnych, niedoskonałych guzików :)

      Usuń
  3. ja też takiego chcę ! :)
    podziwiam, ja do szydełka mam dwie lewe ręce :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Chyba nie potrafiłabym zrobić takiego "z głowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ;) Fajnie wyglądają guziki jako oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ktoś ozdobił trochę okładkę. :) Aż się w pierwszej chwili wystraszyłam bo myślałam, że to mój monitor jest popisany.
    Lisek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda mi trochę na łobuziaka ;)
    Przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lisek wygląda na takiego cwaniaka, łobuziaka, ale przede wszystkim sprawia, że się uśmiecham na sam jego widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten lisek jest przeurokliwy! Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  10. lisek jest obłędny!
    jak długo zajęło dojście do takich umiejętności? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkuję od 7 roku życia. Uczyła mnie babcia oraz dużo szydełkowało się kiedyś w szkole na Technice :)

      Usuń
  11. Wow, masz cierpliwość! Ale lisek pierwsza klasa i jaka ładna kita ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny lisek! Do tej pory twierdziłam, że mam dwie lewe ręce do robótek. Ale chyba warto spróbować, żeby kiedyś tworzyć takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja córeczka musi być przeszczęśliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny lisek! Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny lisek.Świetna maskotka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super lisek! Uwielbiam Małego Księcia, nic dziwnego, że córcia chciała go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozazdrościć talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały :) szkoda, że moje próby szydełkowania spełzły na niczym, to ja się po prostu do tego nie nadaję ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny! Dokładnie taki jak w bajce :) Gratuluję umiejętności!

    OdpowiedzUsuń