Kocyk dla małej Leny / Baby's blanket for Lena's

By | 4/25/2016 06:59:00 PM 9 comments
Ukończyłam w weekend mój pierwszy szydełkowy kocyk. Jupiiiiii !!!


Kocyk zrobiłam bardzo ładnym wzorem muszelkowym. Ścieg wygląda wg mnie bardzo ładnie, ale prosty nie jest. Szczególnie męczące dla mnie były zmiany kolorów włóczki w trakcie szydełkowania.
Na kocyk zużyłam 6 motków włóczki Yarn Art. Jeans: 2 motki kolor YarnArt Jeans bieloptyczna 62, 2 motki YarnArt Jeans łosoś 57 oraz 2 motki YarnArt Jeans groszek 29 zakupione jakiś czas temu w MilaDruciarnia.

Użyłam szydełka 3,5 mm.
Wymiary kocyka: 70 x 70 cm







Jeśli wzór kocyka przypadł Wam do gustu to SCHEMAT na niego znajdziecie na mypicot.com
Oczywiście zachęcam do chwalenia się swoimi kocami,kocykami,pledami w komentarzach, z chęcią pooglądam i się pozachwycam.















Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy: