Miętowy kosz / Minty basket

By | 6/02/2016 12:55:00 PM 1 comment
Stworzyłam ostatnio piękny miętowy koszyk. Oczywiście z mojego ulubionego sznurka bawełnianego, ale tym razem nie na szydełku. Kosz powstał na drutach rozmiar 8.




Było to nie lada wyzwanie, bo sznurek jest gruby, więc nadgarstki to odczuły. Jednak jak widać na zdjęciach warto było. Tym bardziej, że już tworzę kolejny taki kosz w kolorze białym, który pojedzie do mojej 1000. "fanki" na profilu FB Szydełkowe Impresje

Zobaczcie różne metamorfozy kosza. Może być zarówno doniczką, jak i miejscem na ulubione książki, czy po prostu gazetnikiem.












Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Wspaniały kolor i wykonanie! Z takiej włóczki zrobiłam skarpety na drutach dla mojej córki, była zachwycona!

    OdpowiedzUsuń