Mój szaraczek / My own grey crochet rug.

By | 9/25/2015 05:16:00 PM 23 comments
Nie ma co tu dużo pisać.
Chciałam pokazać Wam tylko kolejny mój dywanik.
Powstał z cudnie szarego sznurka bawełnianego 5mm, szydełkiem nr 9.



Oczywiście bez żadnego schematu, tylko prawie z głowy. Prawie, bo zainspirował mnie dywan z blogu www.mataszydelkiem.blogspot.com
Ale musiałam trochę pokombinować przy swoim :P

Średnica dywanu - 107 cm
Poszło 500 m sznurka

Marzysz o swoim dywanie? Pisz: szydelkowe.impresje@gmail.com















Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Też mi się taki marzy :) Twój jest śliczny. Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, super kolor ;). Mam nadzieję, że i ja w końcu skończę mój :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. to mój :D już do mnie jedzie :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na siwy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój dywanik wygląda prześlicznie i baardzo mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dywanik :) Świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ci wyszedł. Fajne rzeczy robisz. Będę obserwować bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny dywanik w świetnym kolorze !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, niesamowity i bardzo ładny. Podziwiam ilość pracy jaką w niego musiałaś włożyć. A tak z ciekawości, ile czasu Ci zajęło zrobienie takiego dywanu?

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie już jeden jest, też szary, ale ze zpagetti, a teraz zabieram się za kolejny, ale chciałabym aby miał średnicę ponad 200 cm, więc trochę pracy mnie czeka. Ale jakże przyjemnej😀

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie już jeden jest, też szary, ale ze zpagetti, a teraz zabieram się za kolejny, ale chciałabym aby miał średnicę ponad 200 cm, więc trochę pracy mnie czeka. Ale jakże przyjemnej😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to faktycznie dużo pracy przed Tobą. Życzę wytrwałości. Ja obecnie kończę kolejny dywanik o średnicy 150cm całkiem innym ściegiem, ale o tym jeszcze będzie na blogu.

      Usuń
  12. Piękny wyszedł Ci ten dywan. Bardzo takie lubię, choć jeszcze żadnego nie mam. Od jakiegoś już czasu zamierzam kupić trochę sznurka i spróbować zrobić. Czekam na natchnienie ;) Piękne rzeczy robisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń