Moja lalka Mariolka / My first amigurumi doll

By | 9/30/2015 11:23:00 PM 3 comments
Cały miesiąc był ale coś tak zwlekałam i zwlekałam, i jest rzutem na taśmę. Lala Mariolka na kolejne wezwanie Majaleny i jej bloga.


Może nie jest idealna, ale trening czyni mistrza, więc będą następne... piękniejsze :P
Kolorystyka związana z tematem wezwania, czyli: fiolet, lilia, srebrny/szary, cudneee włosy w kolorach szałwi oraz czerń.
Lalka jest całkowicie mojego autorstwa, z mojej własnej głowy :) Zatem nie posiadam żadnych schematów do niej.
Nie lada wyzwaniem były włosyyyyy szałwiowo-szałowe ;) aplikowane przeze mnie każdy włos osobno! Ale efekt jestm, więc jestem zadowolona.

Mam nadzieję, że Wam też przypadła do gustu Mariolka









BTW. Sorry za fotki, ale robione w pośpiechu po nocy :)






















Nowszy post Starszy post Strona główna