Moja lalka Mariolka / My first amigurumi doll

By | 9/30/2015 11:23:00 PM 3 comments
Cały miesiąc był ale coś tak zwlekałam i zwlekałam, i jest rzutem na taśmę. Lala Mariolka na kolejne wezwanie Majaleny i jej bloga.


Może nie jest idealna, ale trening czyni mistrza, więc będą następne... piękniejsze :P
Kolorystyka związana z tematem wezwania, czyli: fiolet, lilia, srebrny/szary, cudneee włosy w kolorach szałwi oraz czerń.
Lalka jest całkowicie mojego autorstwa, z mojej własnej głowy :) Zatem nie posiadam żadnych schematów do niej.
Nie lada wyzwaniem były włosyyyyy szałwiowo-szałowe ;) aplikowane przeze mnie każdy włos osobno! Ale efekt jestm, więc jestem zadowolona.

Mam nadzieję, że Wam też przypadła do gustu Mariolka









BTW. Sorry za fotki, ale robione w pośpiechu po nocy :)






















Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Jest cudowna! I ma piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lalunia! Przepraszam za moje gapstwo.. ale poprostu nie zauważyłam że dodałaś linka.. a miałam juz wszystko przygotowane przed urlopem..a że nie korzystam ze swojego komputera tylko telefonu - bo jestem na urlopie to mi umkneło.
    Zaraz dodam. Mam nadzieje że się uda.
    Świetna ta lala.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wiem ze dodałam na ostatnią chwilę ale zdążyłam przed 24:00 ;)

      Dziękuję i miłego odpoczynku!

      Usuń