Szydełka od Tchibo / Tchibo crochets

By | 10/02/2015 04:37:00 PM 5 comments
Ostatnio pierwszy raz zaszłam w galerii do boxu Tchibo. Nie było to od tak sobie, tylko z myślą o zakupie szydełek polecanych przez słynną (w świecie szydełkujących) Qrkoko.
Rzeczywiście były ku mojemu świetne rzeczy dla szydełkujących, drutujących oraz szyjących.
Zaskoczenie było tym większe,że sprawdziłam najpierw co w trawie piszczy na sklepie online. No niestety w internetowym sklepie wszystko było już wykupione :(
Tym bardziej się ucieszyłam,gdy zobaczyłam że na miejscu jest wszystko :) hahaha


Zakupiłam więc szydełka. Trzy sztuki w rozmiarach: 3mm, 4mm, 5mm.
Oprócz tego, że są metalowe, bardzo ładne, estetyczne, mają świetną ergonomiczną rączkę,ładne stonowane kolory to poza tym świetnie się prowadzą!
Sprawdziłam każde z nich niemal od ręki i naprawdę, świetne szydełka. Polecam bardzo!
Ceną mnie też nie zabili, bo cały zestaw kosztuje/kosztował 35,95 pln. Ja zapłaciłam za nie jakoś z 31 pln, po prostu miła Pani ekspedientka zaproponowała mi założenie karty Tchibo, co poskutkowało rabatem na początek -15% :) yeahhhh Lubię to!
Kusiły mnie jeszcze cudne druty, a właściwie cały zestaw oraz mini maszyna do szycia w śmiesznej cenie 259,95 pln ! Były też druty do warkoczy, nieduże zestawy materiałów, włóczek oraz obręcze dziewiarskie.

Nie spodziewałam się takiego szału produktów do wszelkiego rodzaju rękodzieła.
Miłe zaskoczenie.
Będę w takim razie częściej zaglądała na Tchibo online oraz w realu.
Polecam Wam również :) Piękne są prawda?


Dzięki Qrkoko!






Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Dzięki za opinię, oglądałam je na stronie Tchibo i zastanawiałam się czy są tak dobre jak wyglądają. Sama mam fajny zestaw z ergonomicznymi rączkami z których jestem bardzo zadowolona ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jestem jeszcze pod wrażeniem. Tak pięknych rzeczy. A szydełka polecam bez mrugnięcia okiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że Ci pomogłam :) Sama sobie kupiłam dokładnie te same szydełka i jestem nimi równie zachwycona jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądaja faktycznie na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń