Prasówka

By | 10/05/2015 12:07:00 PM 5 comments
Jeszcze nie poruszałam tematu prasy dla szydełkomaniaków, więc ... tadaaammmm ;)


Zakupiłam ostatnio w Empiku, bo tam jednak jest wybór, to co mnie zaintrygowało. Bo przyznam szczerze, że gazetki z obrusami i serwetkami to nie dla mnie. Aczkolwiek umiem i czasami coś wykonam w tym stylu, ale żeby to była jakaś miłość to nie. Chociaż podziwiam osoby, które to lubią :)
Wszystkie gazetki możecie też nabyć w sieci na stronie wydawcy www.bpv.pl
Znajdziecie tam również numery archiwalne oraz wiele innych tytułów dla szydełkujących i nie tylko!

Zakupiłam następujące tytuły:

1."Modne sploty.Dziergaj i szydełkuj" 3/2105 [Sandra specjalna]

Bardzo fajne rzeczy do podpatrzenia, klarownie wyjaśnione (jak dla osób dziergających), schematy, zdjęcia, wszystko jak być powinno :)

Ujęło mnie:

Energetyczny sweter w kolorze soczystej pomarańczy z pięknymi warkoczami



Prosty i w tej prostocie piękny komin zdobiony szydełkowym kwiatkiem.



Mega oryginalny,asymetryczny żakiet i modnymi frędzlami i bajkowymi guzikami




2. "Szydełko trendy. Jesienna moda." 3/2105 [Sandra extra]
Podobnie jak wyżej, tym bardziej że to z cyklu "Sandry". Fajne fotki, klarowne schematy.
W ogóle bardzo dobre wydanie.
Co tu ciekawego?

Groszkowy, prosty ale bardzo ładny sweter z ozdobnymi rękawami. Urokliwy :)


Rozpinany sweter w morskich kolorkach. Ażurowy wzór z prostymi ściągaczami. Kto wie czy się nie skuszę :)



Mój numer 1. Cudny, delikatny wręcz anielski sweterek. Pajęcza sieć moherowo jedwabna. Ale i kolory, i ten splot sprawia, że wygląda on bardzo zmysłowo.



Świetna sukienka złożona z kwadratów. Bardzo ładnie wygląda na sylwetce (modelki) ale myslę, że na niejednej z nas wyglądałaby zjawiskowo.



Torebka. Prosta z kwadratów, ale czymś mnie ujęła :)





3. "Szydełkowe chusty" 5/2015 [Diana.Robótki extra]
To jest po prostu MEGA! Piękne chusty, do wyboru do koloru. Dodatkowo w gazetce wskazówki i szkółka dla początkujących!

Żeby nie być gołosłownym:

Piękna szara chusta oparta głównie na potrójnych półsłupkach. Wygląda bardzo efektownie



Marynistyczny styl. Kolory i ponownie modne frędzle. Tutaj też nie ma filozofii, jeśli chodzi o wzór.



Grubsza chusta w odcieniach szarości. Idealna na jesienną i zimową aurę.



Mój numer 1! Biala chusta z oryginalnymi spiralkami i kwiatkami. No pięknie wygląda. Nawet na zdjęciu ;)







4. "Mała Diana. Lubię szydełkować" 4/2105
Troszkę tematyka przeszła, bo letnia, ale inspiracja jak najbardziej. Poza tym sporo "uczących" wstawek dla szydełkujących,np. oczko pęczkowe, formowanie dzianiny.

Tutaj polubiłam:

Fajną, prostą torbę w barwach myślę jak najbardziej jesiennych. Przestańmy nosić szarości jesinią i zimą :D





 Mam nadzieję, że coś się przyda albo któryś z modeli Was zainspiruje i stworzycie coś pięknego i oryginalnego.





Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Mam gazetkę z chustami, bardzo inspirująca :)
    Podoba mi się ta torebka z kwadratów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetka z chustami świetna,prawda? Jutro ma sie pokazać nowa Diana i nowy dodatek specjalny z rękawiczkami!

      Usuń
  2. Rzeczywiście ciekawe propozycje. Może zapoluję na jakąś gazetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ewelina! A jutro jak pisałam wyżej nowa Diana,gdzie będzie o knookingu oraz dodatek z rękawicami dla całej rodzinki :D

      Usuń
  3. Fajna ta biała chusta ^^
    Ja mam możliwość przejrzenia w sklepie gazetek i dość długi czas żadna nie ujęła mnie do tego stopnia bym ją kupiła
    Pozdrawiam :

    OdpowiedzUsuń