Odkryłam sklep TIGER / I discovered the shop TIGER

By | 2/03/2016 04:12:00 PM 17 comments
Musiałam na szybkiego napisać tego posta. Obecnie przebywam z rodzinką w Toruniu, niby nic, a jednak....
Przyjechaliśmy pokazać szczególnie starszemu dzieciowi piękno tego miasta, a przy okazji posmakować ponownie pysznych pierników :)
Ku mojemu zaskoczeniu na starówce, przy samym pomniku Kopernika odkryłam świetny sklep duńskiej sieci TIGER. Możecie znaleźć ich również w sieci ---> www.tiger-stores.pl


Na zdjęciach możecie zobaczyć co ciekawego zakupiłam u nich. Fakt, że było to również na szybkiego, bo zbliżał się wieczór i maluszek nasz już był śpiący, ale nie omieszkam zajrzeć tam jeszcze raz.
Po pierwsze od dawna chciałam zakupić specjalne druty do warkoczy i ...zakupiłam takie w sieci TIGER . Druty są grubości 3/4/5 mm i są różnych kolorów, co również cieszy oczy.
Wydałam na nie 6,00 pln. Z pewnością sprawdzę je, gdy tylko wrócimy do domu.
Kolejny mój zakup to paczka włóczek. Wydałam na nie 20 pln. W zestawie jest 10 motków włóczki w przepięknych żywych kolorach, może na zdjęciu tego nie widać za bardzo, ale kolory są naprawdę żywe, piękne.
Włóczka to 100% akryl, na druty 3-3,5 mm. Każdy motek ma 10g, a włóczka to Garn Yarn. Na etykiecie przyklejonej do zestawu podana jest informacja o tym, żeby podzielić się swoimi dziełami z tej włóczki i oznaczyć je jako #diytiger

Zrobiłam zdjęcia najnowszej gazetki sklepu TIGER. Możecie na niej zauważyć dużo nawiązań do robótek ręcznych szeroko rozumianych. Jest coś zarówno dla dziewiarek, jak i dla osób szyjących, czy dekorujących.
Ujęła mnie przede wszystkim podręczna maszyna do szycia! Tak, dobrze czytacie podręczna maszyna do szycia :) No po prostu rewelacja!
Spodobały mi się także cztery butelki "na mleko" ze słomkami w koszyczku oraz różne drewniane gry pamięciowe czy planszowe. W TIGERZE znajdziemy także mnóstwo cekinów, wstążek, pomponów, koralików czy pudełek do przechowywania tychże drobiazgów.
Dużo jest również rzeczy dla dzieci czy domu oraz ogrom drobiazgów na nadchodzące Walentynki.
Zobaczcie sami i oceńcie. A może Wy już znacie ten sklep?

Podzielcie się swoją opinią w komentarzach.











Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Znam i uwielbiam. Zawsze mnie tam mnóstwo rzeczy kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sklep dla rękodzielnika. Czekam, może kiedyś pojawi się w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tego sklepu. Ale widzę, że ma ciekawy asortyment, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale idę pobuszować, bo widzę, że sporo mają ciekawych rzeczy. Dzięki za namiar!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często zaglądam do Tigera, bo maja tam naprawdę fajne i niedrogie rzeczy - ostatnio kupiłam odjechany dzwonek do roweru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam w Toruniu i na szczęście mam świeże pierniki zawsze pod ręką :) Do Tigera też zaglądam. Co prawda włóczki mnie nie zachwyciły, ale kupiłam tam szydełka za niewielkie pieniądze. Najbardziej jednak zachwycają mnie tam dodatki np. guziczki, zawieszki i inne przydatne w szydełkowaniu drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, zazdroszczę ;) pozdrawiam http://rekodzielo-kasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tam wskakuję wirtualnie ,dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę zakupów :) Znam ich ofertę, chociaż u mnie nie ma tego sklepu :( Mam nadzieję, że jak będę we Wro, to uda mi się tam pójść i obkupić :D
    A taką mini maszynę można kupić na allegro za parę złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, w Sopocie też jest ten sklep. Staram się omijać z daleka, bo można wydać fortunę, a miejsce w domu się kurczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawy z wełną to nie dla mnie więc sklep raczej nie w moim guście, ale kto wie może kiedyś ten namiar się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkryłam go w grudniu będąc w Warszawie i pochłonął mnie bez reszty! Później się okazało, że jest również w Sopocie, więc mam blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, TIGER jest świetny! Zawsze jak do niego wchodzę to muszę wyjść z czymś nowym, inaczej się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 40 yr old Senior Editor Cami Beevers, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Doppelganger and Quilting. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Sebring. Nasza strona

    OdpowiedzUsuń