Zrób sobie koszyk / DIY a basket

By | 1/26/2016 01:23:00 PM 8 comments
Była już czapka, były też podkładki pod kubek. To teraz czas zrobić swój własny koszyk.
Potrzebne Ci będzie sznurek bawełniany 5mm oraz szydełko 9mm.

Poniżej zamieszczam schemat. Mam nadzieję, że będzie dla Was przejrzysty i czytelny.
Powinien Wam wyjść koszyczek o średnicy 15 cm, wysoki na 9 cm.
Jeśli są jakieś niejasności, dajcie znać :)
Oczywiście zachęcam do chwalenia się swoimi koszykami!



 Tutaj jeden z moich koszyków w innej odsłonie --> http://szydelkoweimpresje.blogspot.com/2015/08/nowa-impresja-na-potrzebe-chwili-new.html





Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ;). Też muszę taki popełnić tylko chwilowo wszystek sznurek mam wyrobiony. Pora na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma piękne kolory :) Marzę o takim koszyku, ale sznurka brak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Uwielbiam takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny schemat ;) i ładne kolory chciałabym taki zrobić ale nie wiem
    gdzie i jakie kupuje się sznurki na takie koszyki lub dywaniki
    pozdrawiam Iva


    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam w planach zakup sznurka bawełnianego (myślę, że najlepiej na allegro) i zrobienie jakiegoś koszyczka, a może nawet i dywanika :) Świetne są rzeczy z tych sznurków !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz mam koszyczków nadmiar, ale twój bardzo ładny i kursik przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam talent :) Ja potrafie mieć problemy z przyszyciem guzika :)

    OdpowiedzUsuń