Schemat na podkładki / A pattern on crochet place mats

By | 1/25/2016 11:59:00 AM 7 comments
Dawno nic nie pisałam, ale to z powodu dwóch projektów, które robię równocześnie oraz z powodu choroby, która nas nęka.
Chciałam Was namówić na zrobienie swoich własnych, oryginalnych podkładek pod kubki lub filiżanki. Co kto lubi :-)


Swoje podkładki zrobiłam ze sznurka bawełnianego 5mm, szydełkiem 9mm. Ale równie dobrze można je zrobić z jakiejkolwiek włóczki, czy z popularnego Zpagetti.
Podkładka nie jest niczym skomplikowanym do zrobienia. Wystarczy znać podstawy szydełkowania i mieć chęci. Bazujemy na zwykłych półsłupkach z narzuconą nitką lub jeśli wolicie na zwykłych półsłupkach. Naszą podstawą jest koło, w tym wypadku musimy wiedzieć gdzie i ile oczek dodać, żeby robótka nie zaczęła nam się zawijać do środka.
Schemat zamieszczam poniżej i czekam na Wasze fotki. Pochwalcie się swoimi podkładkami :)






Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Lubię takie proste projekty:) Czasem na szybko jakiś podarek potrzebny i wtedy są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łatwe do zrobienia i efektowne :) Ja już mam swoje podkładki, ale do tej pory jakoś szkoda mi ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokażcie swoje podkładki dziewczyny i chłopaki. Co fajniejsze umieszczę na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aja jeszcze nie mam, też muszę sobie zrobić :) Ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te podkładki. :) Podziwiam bo dla mnie szydełkowanie to czarna magia, chociaż może kiedyś spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny projekt! Takie podkładki byłyby świetnym prezentem dla kawoszy i dla fanów herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak robić dalej jeśli podkładki mają byc większe tak aby się nie falowało i nie zginalo? Jaka jest zasada?

    OdpowiedzUsuń