Małe impresje czyli ... podkładki pod kubki / My little impresion

By | 8/25/2015 08:26:00 AM 13 comments
Dawno nic nie naskrobałam. Aaaaa, bo to czasu brak :)
Impreza za imprezą, a to jeszcze nie koniec. Taki to mam załadowany sierpień.
Ale stało się, zarwałam wieczór i oto są moje wymarzone małe impresje. Oczywiście kolor może być dowolny, jaki kto sobie zażyczy. Ja postawiłam na biel w połączeniu z żółtą cytrynką, turkus w połączniu z delikatnym beżem oraz modny wszędobylski szary z pudrowym różem.



Trochę sama siebie zaskoczyłam, bo podkładki wyszły MEGA! Polecam, bo też to nic skomplikowanego. Kilka półsłupków owiniętych na koniec dowolnie dobranym kolorkiem sznurka. A jaki efekt :D
Oczywiście nieskromnie się polecam: szydelkowe.impresje@gmail.com




















 P.S.
A niedługo pojawi się KTOŚ na blogu. Może w końcu dokończę ten wymagający projekt :)
Także ten tego ... zaglądajcie.







Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Śliczne :-) bardzo fajne kolory i piękne wykonanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :-) bardzo fajne kolory i piękne wykonanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super i tak idealnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Jednak jakiś sens jest w tym co dziergam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Jednak jakiś sens jest w tym co dziergam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście wyglądają MEGA REWELACYJNIE! Aż doszłam do wniosku, że mi też by się takie przydały, a i moja starsza siostra pewnie takimi ozdobami nie pogardzi, zwłaszcza że jest jak taka sroka na wpadające w oko ręczne tworki ;). No to już mam okazję do poćwiczenia z szydełkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, dziergaj sprawdzają się rewelacyjnie :)

      Usuń
    2. Próbuj, dziergaj sprawdzają się rewelacyjnie :)

      Usuń