Idzie idzie stonoga stonoga .... / My crochet millipede

By | 8/15/2015 04:47:00 PM 19 comments
Długo to trwało, tak mi się przynajmniej wydaje, ale JEST !!!
Skończyłam moją stonogę. Nie powiem , że było łatwo ale najważniejsze że jest finisz :)


Może nie jest najpiękniejsza ale moja własna, a i dziecię zadowolone. I to małe, i to większe.
Z resztą sami/ -e oceńcie zostawiając komentarz pod postem. Wszystko przyjmę na klatę ;)





Teraz zabieram się za kolejne "dzieło". Sama jestem ciekawa co z tego wyniknie. Hmmm...









Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stonoga, nie dziwię się, że dzieci zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczniusia, idealna dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak dla dzieci świetna :) Dziękuję <3

      Usuń
    2. O tak dla dzieci świetna :) Dziękuję <3

      Usuń