Nowy z pokrywką - Yellow Impresion

By | 8/12/2015 09:54:00 PM 7 comments
Nie wiem w co mam włożyć ręce :/ Nie podoba mi się to, bo zazwyczaj jakoś mam wszystko pod kontrolą a ostatnio jakaś lipa.
A to stoję w kuchni i robię weki na zimę, a to Martynka ząbkuje i nie daje nam żyć ;)
W międzyczasie kończę pewną fajną rzecz i niby nic wielkiego, a mam wrażenie że ją tworzę w nieskończoność.
 

Udało się jednak między tym wszystkim, wcześniej, zrobić fajniutki koszyczek z pokrywką.
Bardzo piękny słoneczny kolor :D




Przekazałam go na aukcję dla ratowania małego koszalinianina Teosia, który toczy wielką walkę o swoje zdrowie. Wy również możecie wziąć udział w licytacji na stronie FB Teosia -> tutaj

Historię chłopca możecie poznać tutaj, nie wspomnę o tym, że miło będzie jeśli wesprzecie jego konto chociaż złotówką!



Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy: