Lampiony ze słoiczków / Lampions from jars

By | 6/19/2016 10:00:00 AM Leave a Comment

Pewnie nie jedna/jeden z Was zna fajne słoiczki po jogurtach z "Biedronki". Mam je również i ozdobiłam je oczywiście szydełkowymi ubrankami.




Powiem szczerze, że uwielbiam te jogurty! Są bardzo smaczne a te zgrabne, nieduże słoiczki można wykorzystać na różne sposoby, np. jako świeczniki, do przechowywania wszelkich przypraw albo ozdobić i mieć na wszelkie inne drobiazgi.



Ja bardzo chciałam je wykorzystać na lampiony, które już wiszą na moich "półkach" na balkonie. Prezentują się naprawdę super, polecam każdemu. Wyglądają tak, jak sobie to wyobrażałam :)

Słoiczki "obrobiłam" kordonkiem Kaja kolory nr: 309, 322, 400. Piękne kolory biel, jasny szary oraz mięta. Już wcześniej używałam tych kolorów kordonka Kaja, przy robieniu łapacza snów dla Adasia - post TUTAJ.

Dodatkowo ozdobiłam delikatnie każdy lampion wstążką zawiązaną na szyjce słoiczka. Wstążki kupuję zazwyczaj w świetnej pasmanterii online www.pasmanteria.net

Poniżej podam Wam schematy na moje świeczniki, bo robiłam je po prostu z głowy. Nie trafiłam na żaden fajny schemat, a jeśli już to trzeba by było przerabiać je, przeliczać na wymiary słoiczka, więc wolałam polecieć z głowy.









Dwa pierwsze słoiczki zrobione są wg jednego wzoru, natomiast trzeci zrobiłam zwykłymi słupkami, co spowodowało, że wyszły takie drobne kwadraciki.


 



Tutaj jeszcze dorzucam dwa znalezione schematy na lampiony

 


A tak lampiony prezentują się na moim balkonie :) Podoba Wam się? Ja jestem zachwycona!


 









Starszy post Strona główna

0 komentarze: