Adasiowy łapacz snów / Adam's dreamcatcher

By | 11/27/2015 10:14:00 AM 5 comments
Dawno nie zaglądałam, ale to z bardzo przyjemnego powodu.... Szydełkuję dla Was :D
Ten łapacz snów wykonałam na zamówienie Magdy do pokoiku jej synka Adasia.

















Może niedługo będę mogła pokazać cały udoskonalony pokoik Adasia, albo możecie śledzić bloga Magdy, gdzie z pewnością pokaże pokój swojego 2 -latka :) Zapraszam http://www.onajedna.com/  Magda świetnie pisze o trudach macierzyństwa ale nie tylko.

Wracając do łapacza: wykonany z kordonka Kaja kolory 309,322,400. Ozdobiony jak widać koralikami oraz masą wstążek, tasiemek, koronek. Wyszedł cudnie - jestem z niego bardzo zadowolona. Kolory pięknie ze sobą współgrają: biel, mięta i szary.
fot. Magda Kubiak-Mokracka


W tym miejscu mogę polecić z całego serca cudną pasmanterię (takiej szukałam!) PASMANTERIA.NET ---> http://pasmanteria.net/
Mnóstwooooo wstążek wszelakich, w pięknych, przemyślanych zestawach z guziczkami, bardzo duży wybór kordonków, akcesoria krawieckie, dużo artykułów dla kreatywnych (sznurki, brokaty, pomponiki, aplikacje, piórka etc.), zawieszki, pudełka, pojemniki, koraliki i cekiny...naprawdę POLECAM, zajrzyjcie sami się przekonacie. Do wyboru, do koloru :)

Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję zrobić niejeden łapacz snów!
Bardzo mi miło, że podobają Wam się moje prace i mogę od czasu do czasu komuś sprawić przyjemność w postaci moich wyrobów.
Ten łapacz był szczególny z tego względu, że pierwszy raz mogłam zrobić coś dla chłopca.



Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Przepiękny! Mega mi się podobają te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką łapaczy snów. Mimo to, Twój mi się podoba, jest inny niż wszystkie, może dlatego, że jest w kilku kolorach, a ja kolorowe robótki najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń