Szydełkowa czapka królika / Crochet bunny hat

By | 11/15/2015 10:39:00 PM 10 comments
Dawno jakoś tutaj nie zaglądałam. Dopadł mnie chroniczny brak czasu :/
Zebrałam się jednak w sobie i w ciągu weekendu powstał taki oto koplecik dla mojej córy.

Czapka powstała klasycznymi półsłupkami z narzutem plus oczywiście najzwyklejszy ściągacz szydełkowy. Komin pod szyjkę to ściągacz plus w tym wypadku słupki i zakończenie falbankowe.









 Miałam zamiar zrobić schemat do czapki ale nie udało się :(
Myślicie, że przydałby się?
Czekam na Wasze komentarze poniżej, dobrej nocki
BTW. Jakoś mi przyszedł na myśl Zając Poziomka, którego oglądałam namiętnie w dzieciństwie
Też go pamiętacie?

Schemat na komplet królika znajdziecie TUTAJ


Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Fajna czapa, widać, że córci się podoba :)
    A tego Zająca, o którym wspominasz, nie kojarzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... cóż wyszło na to, że jestem troszku starsza ;)

      Usuń
  2. Genialna jest ta czapka! Sama bym taką nosiła (gdybym była dzieckiem :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale piękna czapeczka z króliczkiem! Cudeńko! Podziwiam talent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoka śmieszka;) Króliczek najwidoczniej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne�� mi napewno przydalby sie schemat na taki komplecik. Chętnie zrobiłabym taki córeczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A w szczególności na ta myszke Minnie. Uwielbia ja

    OdpowiedzUsuń