Słoneczne etui na telefon / Sunny phone case

By | 2/12/2016 06:33:00 PM 7 comments
Na szybkiego w ciągu dosłownie jednego dnia (z przerwami) zrobiłam taki oto wiosenno-słoneczne etui na komórkę dla córki. Wszystko wedle projektu córki, które wyraźnie narysowała gdzie mają być nutki, gdzie skrzypce, gdzie smyczek etc. :)


Etui zrobiłam na drutach 4,5 mm, włóczką "Kotek" koloru żółtego - niestety wywaliłam metkę, więc nie podam precyzyjnie numeru danego koloru.



BTW. Polecam zakupy włóczek w sklepie RUMENTO, który ma bardzo atrakcyjne i konkurencyjne ceny.
Wszystkie nutki powstały z czarnego kordonka, najmniejszym szydełkiem jakie posiadam (1,25)
Skrzypce zrobione kordonkiem w kolorach czekoladowego brązu oraz brązu w odcieniu gorzkiej czekolady. Dużo pomógł mi również klej Magic, szczególnie w przymocowaniu pięciolinii oraz nutek.



Zamknięcie jak widać jest proste, po prostu wsuwamy klapkę do środka.

No nie powiem, że było łatwo. Trochę nie bardzo smyczek mi wyszedł, ale już tak zostawiłam, tym bardziej, że córa się nie mogła doczekać tego futerału.











To było fajne wyzwanie, ale mam nadzieję, że sprostałam.

Bynajmniej właścicielce się bardzo podoba i będzie z pewnością chwaliła się nim w szkole :D


Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Jej! I tyle detali, jesteś utalentowana, a ja pod wrażeniem Twoim umiejętności...

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Super. Bardzo żałuję, że nie mam takich zdolności i umiejętności. Nie raz nachodzi mnie myśl żeby się nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz talent ;)Cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprostalas z pewnością! :-) wow my się niedawno bawiliśmy w kubraczek na kubek. Ale on nie wymagał tyle wprawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele etui na telefon w życiu uszyłam, ale żadne z nich nie było tak piękne jak to Twoje. Naprawdę podziwiam!

    OdpowiedzUsuń