Warto znac Crochet! Magazine / You must know

By | 8/11/2015 11:26:00 AM 4 comments
Crochet! Magazine to czołowy magazyn o szydełkowaniu w Ameryce. Istnieje na rynku od 1988 roku. Polecam dla szydełkowych maniaków. Zaglądajcie na ich stronkę, polubcie ich na FBoraz oglądajcie kanał na Youtube

Miałam ten zaszczyt gościć na łamach fanpage tego magazynu. Docenili mojego szydełkowego misia tutaj

Bardzo miło z ich strony, że od tylu lat promują tę formę sztuki.






Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Moja mama uwielbia szydełkować! Z chęcią podrzucę jej ten magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam, ale chętnie zajrzę. A nie wiesz może, czy jest gdzieś do kupienia w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam nigdzie, więc obstawiam że nie ma go niestety u nas :(

      Usuń
    2. Nie widziałam nigdzie, więc obstawiam że nie ma go niestety u nas :(

      Usuń