Dla Maminki :)

By | 8/11/2015 12:19:00 PM 6 comments
Będąc niedawno u rodziców z moimi pociechami z chęci nie marnowania czasu popełniłam dla Mamy koszyk do łazienki. Do wykorzystania przez Nią wedle uznania :)
Kolorystyka beż z delikatnym różem dostosowany do pomieszczenia. Maminka zadowolona i zaskoczona, albowiem dawno nic nie robiłam na szydełku.



Po kilku dniach, już praktycznie na "odchodne" zrobiłam również podkładki kuchenne. Jak to ujęłam kitchen revolution ;)

Będę nieskromna, bo podkładki/ łapki wyszły świetnie. Są grubsze, więc uchronią przed gorącem ale także wyglądają niebanalnie i można je spokojnie wyprać w 30 stopniach.













Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się łazienkowy koszyczek. Z jakiego sznurka je robisz? Jakiej grubości? Jakie do tego szydełko? Planuję kiedyś się zabrać za taki uroczy koszyczek, ale nie mam pojęcia z jakiego materiału ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ampka koszyczek jest ze sznurka bawełnianego 5mm, szydełko wg uznania może być 8,10 lub 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ampka koszyczek jest ze sznurka bawełnianego 5mm, szydełko wg uznania może być 8,10 lub 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja chyba też wreszcie musze zakupic sobie taki sznurek - bo koszyczki wychodza genialne.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja chyba też wreszcie musze zakupic sobie taki sznurek - bo koszyczki wychodza genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyk cudny, kokardka dodaje mu uroku! Właśnie przygotowuję koszyki dla małej Mamy i pozwolę sobie, jeśli można, "odgapić" pomysł z kokardką - urzekła mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń