Zebrowaty łapacz snów / Black&white dreamcatcher

By | 12/12/2015 04:02:00 PM 10 comments
Tym razem powstał piękny i duży łapacz snów na podstawie schematu serwetkowego.


Łapacz jest bardzo duży, jego średnica to 35 cm! ale takie było życzenie młodej damy, u której pusta biedna ściana czeka na swoją ozdobę :)
Schemat serwetki zaczerpnęłam z bloga schematynaserwetki.bloog.pl



Do łapacza użyłam dwóch kordonków: białego i czarnego, oba firmy "Ariadna" z Łodzi.
Szydełko nr 1,25.
Wstążki oraz piękne amarantowe kwiatowe guziki zakupiłam ponownie, w niezastąpionej, pasmanterii online ---> pasmanteria.net
Obręcze metalowe kupione, również po raz kolejny, w pasmanterii internetowej ---> e-pasmanteria.pl

Piórka kupiłam w miejscowej pasmanterii a pompon zrobiłam sama z czarnego "Kotka" :)





Ja zabieram się za kolejny łapacz snów. Tym razem dla maluszka nad łóżeczko. Kolorystyka cudna beż z turkusem.

Łapacz bierze udział w konkursie na blogu Majaleny. Może tym razem się uda :)

http://majalena.blogspot.com/2015/12/paleta-kolorow-9.html#comment-form






Nowszy post Starszy post Strona główna