Zebrowaty łapacz snów / Black&white dreamcatcher

By | 12/12/2015 04:02:00 PM 10 comments
Tym razem powstał piękny i duży łapacz snów na podstawie schematu serwetkowego.


Łapacz jest bardzo duży, jego średnica to 35 cm! ale takie było życzenie młodej damy, u której pusta biedna ściana czeka na swoją ozdobę :)
Schemat serwetki zaczerpnęłam z bloga schematynaserwetki.bloog.pl



Do łapacza użyłam dwóch kordonków: białego i czarnego, oba firmy "Ariadna" z Łodzi.
Szydełko nr 1,25.
Wstążki oraz piękne amarantowe kwiatowe guziki zakupiłam ponownie, w niezastąpionej, pasmanterii online ---> pasmanteria.net
Obręcze metalowe kupione, również po raz kolejny, w pasmanterii internetowej ---> e-pasmanteria.pl

Piórka kupiłam w miejscowej pasmanterii a pompon zrobiłam sama z czarnego "Kotka" :)





Ja zabieram się za kolejny łapacz snów. Tym razem dla maluszka nad łóżeczko. Kolorystyka cudna beż z turkusem.

Łapacz bierze udział w konkursie na blogu Majaleny. Może tym razem się uda :)

http://majalena.blogspot.com/2015/12/paleta-kolorow-9.html#comment-form






Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Hej, bardzo ładny łapacz, tylko próbuje się do patrzyć choć jednego koloru z mojej palety w której obowiązkowe użycie jest 3 kolorów. No ale mój ekran zniekształcenia kolory. Napisz prosze których kolorów użyłaś. Dzieki.
    Pozdrawiam Majalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czerń, szarość, srebro. Jeśli nie wystarczająco dopasowuje się do palety to trudno. Ale wyzwanie fajowe :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. No ok. to może na zdjęciu tak nie widać tych kolorków.. Jest ok ;) Dziekuje za udział w zabawie :) Oczywiście bierzesz udział w losowaniu nagrody :) Pozdrawiam.

      Usuń